بهره‌برداری از پل جاده درین تا یک ماه آینده

یکی از نقاط حادثه‌خیز در جاده درین که در سال‌های گذشته براثر جاری شدن سیل، چندین قربانی داشت آب نمای 10 کیلومتری روستای درین است.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، علی علیخانی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان که به همراه فرماندارمیبد و بخشدار بفروئیه از روند احداث پل در جاده درین بازدید داشت گفت: این مکان درگذشته به شکل آب‌نما بود که به لحاظ سیل و حادثه‌خیز بودن، تصمیم براین شد آن را تبدیل به پل کنیم.

علیخانی با قدردانی از حمایت‌های فرماندار، بخشدار و دهیار درین گفت: احداث پل درین به‌صورت مشارکتی از سه ماه پیش در حال احداث است و هم‌اکنون از پیشرفت فیزیکی مناسب و خوبی برخوردار است.

وی بابیان اینکه احداث پل درین اعتباری نداشت تصریح کرد: خوشبختانه عملیات اجرایی این پروژه با کمک‌های خیرین و بخشی هم اعتبارات دهیاری و بخشداری و استفاده از ماشین‌آلات راهداری در حال انجام است و امیدواریم تا یک ماه آینده تکمیل و مورد بهره‌برداری قرار و در اختیار مردم منطقه قرار گیرد.

مدیرکل حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: اگر این پروژه در اختیار پیمانکار قرارمی گرفت بیش از 2 میلیارد تومان هزینه می‌شد اما با حمایت‌های خیرین و به همت فرماندار و بخشدار و دهیاری و اداره راهداری، برای این پروژه حدود 600 میلیون تومان هزینه شده است.