معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد:

ارتباط دانشجویان با بازار کار و تسهیل فرایند اشتغال کارجویان مهمترین شاخصه ی نمایشگاه کار است

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد گفت: از مهم‌ترین اهداف برگزاری نمایشگاه کار ارتباط دانشجویان به بازار کار و همچنین تسهیل و تسریع فرایند اشتغال کارجویان است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، جلسه بررسی برگزاری نمایشگاه کار در استان یزد به ریاست « محمد علی شاه حسینی » معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد و با حضور تعدادی از مدیران مرتبط در این حوزه برگزار شد.

« محمد علی شاه حسینی » در این جلسه اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کار یکی از مصوبات ستاد نوآوری، فناوری و اقتصاد دانش بنیان استان است و اجرای آن مورد تأکید مدیریت ارشد استان می باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد با بیان اینکه این رویداد با هدف تسهیل در فرآیند جذب و استخدام نخبگان، برگزار می‌شود افزود:  این نمایشگاه فرصت مناسبی را برای دانشجویان فراهم می کند که علاوه بر گفتگو و ملاقات با مسئولین شرکت‌ها، درباره مسیرهای شغلی و همچنین تمام فرایندهای استخدامی شرکت‌ها آگاهی به دست آورند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر کارجویان و دانشجویان، کارفرمایان، شرکت‌ها و استارت‌آپ‌ها نیز می توانند با حضور در این نمایشگاه نخبگان و استعدادهای برتر در استان را شناسایی و نسبت به جذب استخدام آنها اقدام کنند.

شاه حسینی خواستار برنامه ریزی برای برگزاری شایسته این نمایشگاه در استان یزد شد و تصریح کرد: برگزاری موفق این نمایشگاه می تواند نقش بسزایی در اشتغال و به کار گیری نخبگان، دانشجویان و افرای جویای کار مرتبط با تخصص های آنها در حوزه های مختلف باشد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات