ایجاد نانوایی های پدافندی در استان یزد

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد گفت: در هر شهرستانی چند نانوایی به عنوان پدافندی مشخص شده تا در مواقعی مانند قطع گاز بتوانند نان مورد نیاز مردم را با سوخت جایگزین تامین کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد ، محمد علی شاه‌حسینی در نشست صد و بیست و هفتمین کارگروه آرد و نان استان یزد، با بيان اينکه موضوع آرد و نان از اهميت بسیار بالايي برخوردار است، اظهار داشت: يکي از کالاهايي که دولت يارانه آن را قطع نکرده ، آرد است.

 معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با تاکيد بر تامين به موقع و باکيفيت آرد براي نانوايی های استان یزد  گفت: در شهرستان‌ها، ارائه تسهيلات به نانوايی‌ها با جديت بيشتری صورت گيرد.
 
وی در خصوص تعيين قيمت، سهمیه و ساماندهی واحدهای خشکه پز در استان یزد  افزود: در اين راستا مقرر شد کميته کارشناسی در اسرع وقت تصميم گيری کند.

شاه‌حسيني در مورد نانوايی‌های پدافندی در استان یزد  گفت: در هر شهرستانی چند نانوايی به عنوان پدافندی مشخص شد تا در مواقعی مانند قطع گاز بتوانند نان مورد نياز مردم را با سوخت جايگزين تامين کنند.
 
معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد افزود: مقرر شد، چند نانوايی با مصرف آرد کامل در نقاط مختلف شهر با قيمت مصوب راه‌اندازی شود.

 شاه‌حسینی، همچنين بر لزوم تامين نان بيمارستان‌ها، دانشگاه‌ها و واحدهای بزرگ با تخصيص آرد و پخت نان در همان مجموعه ها تاکيد کرد.

وی عنوان کرد: اگر تامين نان در استان با مشکل مواجه شود  و در بحث عرضه و تقاضا نسبتی وجود نداشته باشد با اولويت و مشارکت نانوايی‌ها نسبت به راه‌اندازي توليد نان انبوه در اولويت  اول و مرحله بعد نسبت به احداث کارخانه نان اقدام خواهيم کرد.

بررسی مباحث مرتبط با کيفيت نان در استان، نظارت بر عملکرد واحدهاي نانوايی و شناسايی واحدهاي متخلف ، بررسی علل تعطيلي غير مجاز برخي نانوايي ها و تامين سهميه برخي واحدهايی که با کمبود آرد روبرو هستند، از مباحث دیگر  اين نشست بود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات