استاندار یزد در ارتباط ویدئو کنفرانسی با برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبرمطرح کرد؛

تحویل سه هزار و 704 واحد مسکن به مردم استان؛ در آئینی همزمان با سراسر کشور

استاندار یزد در گفتگو با برنامه «سلام خبرنگار» شبکه خبر، به تشریح آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در استان و تعداد واحدهای قابل تحویل در هفته دولت پرداخت.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مهران فاطمی؛ استاندار یزد در گفتگو با برنامه زنده «سلام خبرنگار» شبکه خبر، به تشریح آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در استان و تعداد واحدهای قابل تحویل در هفته دولت پرداخت.
 
استاندار یزد در این برنامه، با اشاره به شعار دولت مردم مبنی بر ساخت چهار میلیون مسکن در کشور، گفت: سهم استان یزد در برنامه تولید مسکن کشور، ساخت 54 هزار واحد مسکونی است که مسائل مربوط به آن، به صورت شبانه روزی و با جدیت پیگیری در حال پیگیری است.  

فاطمی در ادامه به آمار ثبت نام کنندگان در طرح نهضت ملی مسکن در استان یزد اشاره و خاطرنشان کرد: تاکنون 137 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن در استان ثبت نام کرده اند که در این میان تعداد 52 هزار و 773 متقاضی، واجد شرایط شناخته شده اند.
 
وی با بیان اینکه امروز سه هزار و 704 واحد نهضت ملی مسکن در استان یزد تحویل مردم می شود، اظهارداشت: از این تعداد 96 واحد آپارتمانی، هزار و 503 واحد مسکن تدریجی، هزار و 515 واحد روستایی، 513 واحد به صورت خود مالکی و 78 واحد در قالب بازآفرینی بافت های فرسوده است.
 
استاندار یزد با بیان اینکه عملیات اجرایی برخی از پروژه های افتتاحی امروز، از دولت قبل آغاز شده بود، تصریح کرد: این گروه از پروژه ها به صورت آپارتمانی و با پیشرفت فیزیک اندکی بود که در این دولت تکمیل و امروز تحویل می شود.
 
فاطمی در همین راستا ادامه داد: هزار و 503 واحد مسکن تدریجی قابل واگذاری به مردم، به صورت "یک طبقه ویلایی و نیمه ساز" احداث شده و مردم پس از تحویل آن ها به تدریج و متناسب با درآمد خود آن ها را تکمیل خواهند کرد.
 
استاندار یزد در تکمیل سخنان خود بیان کرد: مبنای ساخت کلیه واحدهای نهضت ملی مسکن استان یزد، ساخت به صورت ویلایی یک طبقه است و تنها موارد استثناء آن واحدهای آپارتمانی است که عملیات اجرایی آن از قبل از دولت سیزدهم آغاز شده بود.
 
وی در بخش دیگری از سخنانش تعداد اراضی واگذاری به مردم را 16 هزار و 840 قطعه عنوان و خاطرنشان کرد: اراضی مذکور تا پایان سال آماده سازی و به مردم تحویل می شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات