سرپرست فرمانداری شهرستان تفت:

بهره برداری از 40 پروژه با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد تومان در شهرستان تفت

در ایام هفته دولت و با حضور مسئولان استانی ؛ 40 پروژه در حوزه های مختلف با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد تومان در شهرستان تفت به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ "علی دهقان نیری" در گفت و گو با خبرنگار صدا و سیما خاطر نشان کرد: 40 پروژه کوچک و بزرگ با اعتباری بالغ بر دو هزار میلیارد تومان در نقاط شهری و روستایی شهرستان تفت هم زمان با هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری خواهد رسید.

سرپرست فرمانداری شهرستان تفت خاطر نشان کرد: بهره برداری از ساختمان پست امداد شرکت گاز در شهر نیر با اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان ، بهره برداری از زمین چمن مصنوعی در روستای فیض آباد ، روشنایی میدان گاریزات از سمت مهریز و احداث پل طامهر در ورودی روستای زردین از جمله پروژه هایی است که در این ایام به بهره برداری خواهد رسید.

وی ادامه داد: مجتمع تجاری غدیر در تفت با سرمایه گذاری 16 میلیارد تومانی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان و  آموزشگاه گلشن در شهرک جانباران تفت با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد تومان از جمله پروژه های شاخص هفته دولت در شهر تفت است که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد در روز پنج شنبه شاهد افتتاح آن خواهیم بود.

دهقان نیری تصریح نمود: در حوزه گردشگری و صنعت نیز شاهد افتتاح پروژه های متعددی خواهیم بود که هرمس سرام تولید کننده کاشی اسلب با سرمایه هزار و پانصد میلیارد تومانی مهم ترین و بزرگ ترین پروژه در این حوزه خواهد بود.

سرپرست فرمانداری تفت افزود: در ایام هفته دولت سعی شده با برنامه ریزی های صورت گرفته با برگزاری میز خدمت در میعادگاه های نماز جمعه مسائل و مشکلات مردم بررسی و رفع شود.

سرپرست فرمانداری تفت به بازدید از پروژه آسفالت معابر روستای ده بالا در چند روز گذشته نیز اشاره کرد و افزود: یکی از درخواست های اهالی منطقه ده بالا مرمت کانال حفاری شده برای گازرسانی بود که با پیگیری های صورت گرفته از چند روز گذشته عملیات عمرانی آسفالت این معابر در فاز اول با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد تومان آغاز شده است.